Salongens policy
På denne siden finner du informasjon om salongens policy når det kommer til avbestilling og oppmøte og gjennomføring av din oppsatte time. Takk for at du velger å komme til oss for dine behandlinger!
Ditt besøk
Når du kommer til salongen for behandling vil du alltid bli møtt med et smil! Her skal skuldrene senkes og hverdagens mas og bekymringer kan få bli igjen ute. Dette er din tid og du er i fokus. Vi kan prate hvis du ønsker det, men også være stille om det er det du foretrekker.
Vi tilbyr alltid varm eller kald drikke. I tillegg til kaffe eller te tilbyr vi også Pepsi Max eller Cola Zero uten ekstra kostnad. I tillegg har vi også verdens beste nougat-kuler som du får servert til ditt besøk. De er farlig gode! Vi setter kvalitet og gode kundeopplevelser svært høyt og vil gjøre alt vi kan for å gjøre ditt besøk til en hyggelig opplevelse.
Tid
Vi er en travel salong med stort sett fulle lister. Dette gjør at vi er avhengig av at du kommer tidsnok til timen din. Vi setter alltid av litt mer tid enn nødvendig til hver kunde og vi gjør det vi kan for å rekke å ta deg imot selv om du skulle bli litt forsinket til timen din. Dersom du blir så forsinket at vi ser at vi ikke vil klare å fullføre din time uten at det vil gå ut over neste kunde, kan timen ikke gjennomføres og må betales i sin helhet. Vi forstår at uforutsette ting kan skje, men vi må også respektere neste kundes tid. Vi hjelper deg selvsagt å finne en ny time så fort som mulig.
Avbestilling
Hos oss praktiserer vi 24 timers avbestillingspolicy, som de fleste steder gjør. Dersom du ikke får kommet til timen din, må du gi beskjed virkedagen i forveien.
Dersom du ikke møter til timen vil den faktureres i sin helhet.
Vi forstår at uforutsette ting kan skje, både med sykdom, trafikk eller andre situasjoner. Det er fryktelig kjedelig når det skjer, men det gjelder både for oss og for deg. Vi kan ikke ta kostnaden når det skjer uforutsette ting som påvirker ditt oppmøte til time, da dette i løpet av en dag eller en måned kan skje mange og i stor grad påvirke vår omsetning. Dette er vårt levebrød og hver eneste kunde som uteblir vil være tap i omsetning.
Vi er gjerne behjelpelig med å finne en ny tid til deg så fort som mulig dersom uhellet er ute.
Bestilling og retur
Når du handler i vår nettbutikk, kan du velge om vi skal sende varene til deg eller om du skal hente de i salongen hos oss. Hvis du vet at det er produkter du skal handle med deg ved ditt neste besøk kan det være lurt å booke i nettbutikken på forhånd, slik at du er sikker på at vi har produktene inne.
Har du handlet og fått varer tilsendt, men ønsker å returnere disse? Kontakt oss via kontaktskjemaet eller på post@blommemholmbeauty.no så vil du få tilsendt retur-etikett av oss.